Cunniscenza di l'industria - Stazioni di ricarica di l'automobile

Stazioni di ricarica, simili in funzione à i distributori di gas in stazioni di benzina, ponu esse fissati in terra o pareti, installati in edifici publichi è parcheggi residenziali o stazioni di ricarica, è ponu carricà vari tipi di veiculi elettrici secondu diversi livelli di tensione.

In generale, a pila di carica furnisce dui metudi di carica: carica convenzionale è carica rapida.A ghjente pò aduprà una carta di carica specifica per svià a carta nantu à l'interfaccia di interazione umanu-urdinatore furnita da a pila di carica per stampà u metudu di carica currispondente, u tempu di carica, i dati di costu è altre operazioni.A pantalla di visualizazione di a pila di carica pò visualizà a quantità di carica, u costu, u tempu di carica è altre dati.

In u cuntestu di u sviluppu low-carbon, a nova energia hè diventata a direzzione principale di u sviluppu glubale.Cù a doppia cugliera di a nova pruduzzione è di vendita di veiculi d'energia, a dumanda di stazioni di carica cuntinueghja à cresce.À u listessu tempu, ci hè sempre assai spaziu per l'aumentu di a vendita è a pruprietà di i veiculi d'energia nova, è u settore di cuncettu di pila di carica chì accumpagna entrerà in una tappa di sviluppu rapidu, cù un putenziale enormu.L'imprese in u settore di u cuncettu di pila di carica anu boni prospettivi di sviluppu futuru è vale a pena aspittà.

Semu devi esse nutatu chì a difficultà di carica ùn hè micca limitata à u numeru è a distribuzione di l'infrastruttura di carica, ma ancu à a manera di migliurà efficacemente l'efficienza di carica.Sicondu l'ingegnere senior di elettrificazione in l'industria di l'automobile.

img (1)

Introduzione: "Attualmente, a putenza di carica di pile di carica rapida DC per i veiculi di passageri elettrici domestici hè di circa 60kW, è u tempu di carica attuale hè 10% -80%, chì hè 40 minuti à a temperatura di l'ambienti. Hè generalmente più di 1 ora quandu a temperatura hè relativamente bassu.

Cù l'applicazione à grande scala di i veiculi elettrici, a dumanda di l'utilizatori di carica temporale, d'emergenza è di longa distanza hè in crescita.U prublema di carica difficiuli è lenta per l'utilizatori ùn hè micca stata risolta fundamentalmente.In questa situazione, a tecnulugia di carica rapida DC di alta putenza è i prudutti ghjucanu un rolu di supportu cruciale.In l'opinione di l'esperti, i pile di carica DC d'alta putenza sò una dumanda rigida chì ponu accurtà significativamente u tempu di carica, Aumentà a frequenza di l'usu di stazioni di carica.

Attualmente, per accurtà u tempu di carica, l'industria hà cuminciatu à ricercà è mette in a tecnulugia di carica DC d'alta putenza chì aghjurnà a tensione di carica di e vitture di passageri da 500V à 800V, è sustene a putenza di carica di una sola pistola da 60kW à 350kW è sopra. .Questu significa ancu chì u tempu di carica cumpleta di una vittura elettrica pura pò esse ridutta da circa 1 ora à 10-15 minuti, avvicinendu più à l'esperienza di rifornimentu di un veiculu alimentatu à benzina.

Da una perspettiva tecnica, una stazione di carica DC d'alta putenza di 120kW richiede 8 cunnessione parallele se un modulu di carica 15kW hè utilizatu, ma solu 4 cunnessione parallele se un modulu di carica 30kW hè utilizatu.U menu moduli in parallelu, u più stabile è affidabile u sparte attuale è u cuntrollu trà i moduli.A più alta hè l'integrazione di u sistema di stazione di ricarica, u più costu-efficace hè.Attualmente, parechje cumpagnie facenu ricerca è sviluppu in questa zona.


Postu tempu: Apr-07-2023